Regulamin akcji “Nasza krew pomaga”
1. POSTANOWIENIA OGÓLNE
- Niniejszy Regulamin określa warunki, na jakich odbywa się akcja pod nazwą “Nasza krew pomaga”, zwana dalej “Akcją”.
- Organizatorem Akcji – zwanym dalej Organizatorem, jest EACTIVE #wiemyjak – Kliszczak sp. k. z siedzibą w Świętej Katarzynie przy ul. Głównej 26/2, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd Rejonowy dla Wrocławia-Fabrycznej we Wrocławiu, IX Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, pod numerem KRS 0000746324, NIP 896-15-47-353, REGON 363583262.
- Dane osobowe zbierane i przetwarzane przez Organizatora jako administratora danych osobowych – w związku i w ramach Akcji – będą wykorzystywane wyłącznie w ramach i na potrzeby przeprowadzenia Akcji, zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady ( UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) oraz ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (tekst jednolity Dz. U. z 2019r., poz. 1781 z późn. zm.). Więcej w Polityce Prywatności dostępnej na stronie www.naszakrewpomaga.pl.
- Celem Akcji jest wsparcie Regionalnego Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa we Wrocławiu w pozyskaniu krwi – poprzez zachęcanie do oddawania krwi, a także wzrost świadomości społecznej na temat honorowego oddawania krwi.
- Akcja rozpoczyna się 4 października 2021 roku i trwa do 31 grudnia 2021 roku.
2. WARUNKI UCZESTNICTWA
- Uczestnictwo w Akcji jest w pełni dobrowolne i bezpłatne.
- Uczestnikiem Akcji może być firma – przedsiębiorca prowadzący działalność gospodarczą w ramach jednoosobowej działalności, spółki cywilnej bądź spółek prawa handlowego, jak również inne podmioty zarejestrowane w Rejestrze Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego (dalej zwana “Firmą”), która zaakceptowała Regulamin.
- Firma dołącza do Akcji, jeśli spełni dwa warunki wskazane przez Organizatora:
-
a. wypełni formularz zgłoszeniowy, dostępny na stronie www.naszakrewpomaga.pl, który zostanie pozytywnie zweryfikowany przez Organizatora,
b. Firma opublikuje na swojej stronie www i/lub Facebook’u, Linkedin, Instagramie – informacje o Akcji, zawierające minimum jeden z elementów: nazwę Akcji, link do Serwisu naszakrewpomaga.pl. - Jeśli Organizator potwierdzi drogą e-mail na adres e-mail Firmy wskazany w formularzu zgłoszeniowym spełnienie wskazanych warunków przez Firmę, wówczas Firma staje się uczestnikiem Akcji.
- Nazwa Firmy, która stała się uczestnikiem Akcji jest opublikowana w Serwisie naszakrewpomaga.pl, którego administratorem jest Organizator.
- Firma otrzymuje od Organizatora certyfikat poświadczający udział w akcji, jeśli minimum jeden z pracowników / współpracowników Firmy bądź inna osoba, oddająca krew w Regionalnym Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa we Wrocławiu lub w innym mieście w okresie od 4 października 2021 do 31 grudnia 2021 w ramach Akcji uczyniła to ze wskazaniem na działanie na rzecz Firmy, a następnie Firma lub osoba, która oddała krew w ramach Akcji ze wskazaniem na działanie na rzecz Firmie – zgłoszą Organizatorowi nie później niż do dnia 31 grudnia 2021 poprzez e-maila, iż w czasie Akcji nastąpiło oddanie krwi przez osobę działającą na rzecz Firmy.
- Osoba związana z Firmą, która bierze udział w Akcji, zobowiązana jest do zgłoszenia swojego udziału w Firmie, w której pracuje bądź z którą współpracuje.
3. POSTANOWIENIA KOŃCOWE
- Regulamin wchodzi w życie w dniu rozpoczęcia Akcji, tj. z dniem 4 października 2021 roku.
- Organizator zastrzega sobie prawo zmiany Regulaminu. Zmiana Regulaminu wchodzi w życie w terminie 7 dni od opublikowania jej na stronie naszakrewpomaga.pl.
- Wszelkie spory wynikłe z tytułu wykonania zobowiązań związanych z niniejszą Akcją – będę rozstrzygane przez sąd właściwy powszechny.
- W kwestiach nieuregulowanych niniejszy Regulaminem stosuje się przepisy Kodeksu cywilnego.